Dit levert het je op:
1. Meer tijd voor je bedrijf
Door papieren speuren? Zoekgeraakte bonnetjes zoeken? Met een schoenendoos vol bonnen naar het kantoor van je boekhouder toe? Dat is verleden tijd. Deze tijd kun je gebruiken voor je bedrijf. Of voor heel iets anders!
2. Superveilig in de cloud
Je online administratie is opgeslagen op een server in een Nederlands datacenter. De servers worden 24/7 bewaakt en gecontroleerd. Iedere dag wordt automatisch een back-up gemaakt. Geen risico op brand of diefstal. Kortom: veiliger dan thuis of op kantoor.
3. Nooit meer bonnetjes kwijt
Bonnen en facturen? Die digitaliseer je eenvoudig en upload je in je administratie. Zo raak je nooit meer een bonnetje kwijt. Makkelijk én snel!
4. Altijd en overal realtime inzicht in je cijfers
SnelStart maakt automatiseren makkelijk en haalbaar. Door continue upload van bonnen en facturen, heb jij altijd inzicht in jouw cijfers én is boekhouden een stuk eenvoudiger.
5. Zelf de regie in handen
Jij bent de baas van je bedrijf. Dus óók van je boekhouding. Je boekhouder zorgt dat alles piekfijn in orde is, maar jij hebt de controle over jouw cijfers.
Handig samenwerken met je boekhouder
Samen met je accountant of boekhouder bouw je aan een complete financiële administratie. Online, 24/7 bereikbaar. Heb jij of je boekhouder iets nodig? Jullie wisselen het razendsnel digitaal uit.